close


AngelPray    

 

今天是我來到這世界的日子,興奮的睡不著,

有個調皮的女孩要獻上感謝和禱告。

 

主阿!謝謝祢教會我很多事情。

 

祢讓我明白原來付出不是失去,而是得到更多,

付出不是為了名,不是為了利,而是榮耀祢的名。

 

也因為祢,使我明白,我的生命是豐盛有餘的,

不論我怎麼付出,主啊!我都不會失敗,

主阿!祢是我的靠山,在祢裡面即便有軟弱,

主阿!都被祢剛強。

主阿!祢使我每天都被更新,

主阿!因為你,

以前不敢做的夢,我做了,

以前捨不得給的,我給了,

以前不敢說的話,我說了,

以前不確定的事情,確定了。

 

主阿!這都是出自於祢的愛,

主阿!原來我是配得愛的。

 

主阿!謝謝你為我種下「夢想」,

使我能做一個有夢的人,而不是定睛在環境限制的人。

 

主阿!你說盼望生忍耐,

主阿!祢是我的盼望,使我能在每一次失望中燃起希望。

主阿!謝謝你這一路走來為我預備的每段經歷、

遇到的每個人、收到的每個祝福、領受的每段禱告。

主阿!原來我擁有的這麼多,是超乎我所求所想的。

主阿!祢是道路、是真理、是真光。

在祢裡面使我滿有智慧的,滿有勇氣、滿有平安。

 

主阿!因為祢讓我有機會成為一個更好的人。

主阿!求祢幫助我走在你的呼召之處,好叫我能彰顯祢的榮耀,高舉祢的名。

 

奉祢的名求,阿們

 

Today is a day I come to the world.

I’m too exciting to sleep.

There is a naughty girl who wanna pray and offer thanksgiving for you.

 

Lord! Thank you for your teaching.

You let me know giving will get more, but lost.

Giving is not for fame and gain, but for your Glory.

 

Because of you, I just know my life is the far rich.

No matter how much I pay, I never fail.

Lord! You are my dependency.

You strength me, when I was weak.

Lord! You renew me every day.

Lord! Because of you,

I can make a dream, but before.

I can help someone, but before.

I can speak, but before.

I become certain, but before.

 

Lord! All of those come from your love, which I deserve.

Lord! Thanks for my dream you give me, make me become a dreamer, but a person are focusing on the problems of life.

 

Lord! You said "hope gives patience."

Lord! You are my hope, you give me hope when I was disappointed.

Lord! Thanks for your preparing for the experience I had, the men I met, the blessing I received, the pray I accepted.

Lord! I just know how rich am I, incredibly.

Lord! You are the way ,the truth, and the light.

 

Be with you , I am full of wisdom, brave, and peace.

Lord! Thanks for you give me a chance to become a better man.

Lord! I pray for your help that I can walk on my destiny, which can glory you and raise your name.

 

Call your name, amen

arrow
arrow
    全站熱搜

    CreativeWind 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()